четвъртък, 23 октомври 2014 г.

Мъжете на голо


Виждала съм десетки мъже на голо. Всички те са толкова различни, колкото и еднакви. Общото между всички тях е усещането за голота, което аз им давам. Много надарени или с нищожни прелести, пухкави или атлетични, това няма никакво значение. Застана ли пред тях, погледна ли в мъжкото им начало, те се отпускат, отдават ми се, искат да ми угодят. И аз се възползвам. Играя си с тях, понякога им се подигравам, друг път просто ги забавлявам. Мъжете са лесни! Но само на голо.

Облечени, те стават съвсем други. Мъжкари със самочувствие, мачовци с лично мнение. Показват се и се перят като пауни, надъхват се едни други. С колко жени са били, колко са покорили и кои са следващите им.

Но и тогава пак мога да ги овладея. Зная как да си играя с тях, без да ги застрашавам, без да ги убеждавам в моите истини. Мога да им се подчиня без усилие, да ги завъртя, без дори да разберат.

Обичам мъжете на голо, обичам ги и с дрехи, но най ги харесвам разголени пред мен. Омайвам ги с руси коси, нежни форми и мръсни думи. Впиват поглед и пръсти в мен, страх ги обладава, че ме изпускат, че няма да ме видят, че няма да ме имат пак.

А аз съм така лесна. Искам страст. Горящи очи. Изпепелено тяло. И ще се върна за още. И ще спра игричките. И няма да виждам мъжете на голо, ще виждам само него.

Из размислите на Рокси от #СЛЕД22, www.radostna.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?