събота, 11 септември 2010 г.

Българските "финансови" акули или жените днес



- Тази е много яка!
- Яка е, братле, ама е голяма финансова акула!
- Нека ме схруска тогава...
- Ще те схруска, не, ами, направо ще те изяде.


Настъпи размножителния период, но не на тигровите акули, а на финансовите. Момичетата израстват като млади жени, често наричани финансови акули. Не коте, не мече,не дори и рибки, а акули.

И какво представлява една такова "животно":

1. Най- вече жена, която харчи чужди пари
2. Все е незадоволена откъм пари
3. А напоследък - всяка жена


- Искам мъж!- заявявя недоволна тя.
- Имаш си вече - отвръща й друга.
- Искам истински - настоява първата.
- Ааа, с апартамент, кола, престижна професия и солидни доходи;да изглежда повече от секси и да се облича стилно; да те води в мола всеки уикенд, а два пъти в месеца и на почивка извън града; да плаща прищевките ти и дори сам да ти измисля нови...
- Точно, как позна?
- И аз искам твоя мъж:)

6 коментара:

  1. Изключително вярно. За жалост, аз такива момиченца ги съжалявам. Доста ги гледам такива по цял ден :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък мисля, че няма лошо жените да искат повече, стига да могат да имат с какво да покрият изискванията си:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ее, чак пък такова обобщаване - всички? Не съм съгласна. Има такава тенденция сред момиченцата, винаги е имало такива, още по времето на майките ни, сигурна съм. Но да кажем, че всикчи жени са финансови акули или всички мъже са цицомани просто е глупаво ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Надинка, може би просто всеки влага различни значения в понятиято "финансова акула" и затова излиза, че е всяка жена:)
    И съм напълно съгласна, че обобщенията не са приемливи; аз просто отразих резултатите от анкетата:)

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, разбира се, то не само анкетата ами отиди в мола,в някое заведение, личи отдалеч какви са повечето жени/момичета, но аз предпочитам да мисля за другите, нормалните, колкото и малко да са останали :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?